Måndag

Idag har jag haft en sån där "sakna-dag". Har saknat folk och stunder!
En gammal vän som jag inte har kontakt med längre. En älskad vän som lämnat oss. Sommaren -06. Oslo.
Ibland vill man verkligen kunna spola tillbaka tiden. Göra saker ogjort, men också vissa saker gjort.
Jaja, man kan väl inte leva kvar i det gamla antar jag.

Läste en fin novell idag. Kanske kan dela med mig av den imorgon om jag orkar. Minns inte författarens namn nu, men för er belästa så är det samma snubbe som skrev boken "ett öga rött". Jonas något har jag för mig.

Klockan har tickat på alldeles för snabbt idag tycker jag. Klockan är redan tio i elva. Sjukt, och med andra ord dags att sova.
NATTAAAA, som man säger i norget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0