Måndag

Blä också!
Jag hamnade inte i samma klass som Louice och Emil. Dom hamnade i B och jag i A.
Men vi är ju i alla fall på samma skola, och lär ha några lektioner tillsammans (hoppas jag).
Nu har det äntligen löst sig med transport för mig. Så imorgon kommer taxi kurir, som kommer att köra mig från dörr till dörr tills benet är OK!

Är pirrig som bara den inför den nya klassen. Men det är jag alltid inför nya saker som jag inte har 100% kontroll över. Men jag ska tänka på vad Mikael i Molkom sa till mig under vårt samtal.
Dumpa kärringen i mig, och plocka fram min inre diva och vinnarskalle. Våga mer!
Det här året ska bli mitt bästa hittills!


Kommentarer
Postat av: Louise

Vad kul för dig att komma igång igen! Det kommer gå hur bra som helst imorgon :)

2013-01-08 @ 00:13:20
URL: http://lolofication.blogg.se
Postat av: Pappa

Kör så det ryker! Lycka till Kram!

2013-01-08 @ 08:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0