Onsdag med stort o

Känner mig helt slut i bollen efter dagens lektioner. Onsdagar lär nog inte vara min favoritdag direkt...
Men jag har fått mycket gjort idag, så det är ju bra!
 
Nu när jag kom hem på eftermiddagen så tänkte jag att jag skulle testa att gå helt utan kryckor. Kan ju tyckas vara en helt korkad idé, om jag inte hade kunnat gå. MEN! Jag lyckades ta några små och försiktiga steg genom huset. Var kanske inte det skönaste jag varit med om, men det gick. Jag gick!
Så nu ska jag gå så mycket som möjligt här hemma för att förhoppningsvis bara behöva ha en krycka imorgon. HIHI!
 
Detta måste ju självklart firas på något sätt, och jag väljer att göra det med lite plugg, skön musik och ett glas oboy. SKÅL!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0