Onsdag

Det här blev en seg dag må jag säga!
Tröttmössan åkte aldrig riktigt av, utan förblev på hela dagen.
Att matte stod för dörren fram till lunch gjorde väl inte saken bättre precis. Men jag klarade mig.
Klämde in en lunch med lilla mamma också. Maten smakade skit, men sällskapet var trevligt!

Kvällen blev inte riktigt som jag tänkt mig, men mysig ändå!
Det är sista kvällen tillsammans med mitt gips. Känns lite tråkigt faktiskt.... ELLER INTE!!
Ska bli sååååå skönt att kunna sova ordentligt, duscha ordentligt, ha på mig normala kläder och allt annat som inte varit sig likt de senaste sex veckorna.
Så, imorgon 15.15 blir jag mig själv igen!

Nej, dax för en dusch och sen är det slut för idag. Tack och bock, adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0