Solen i Karlstad

Vilken underbar dag!
Jag struntade i att åka och sola, och tog mig en tur hem till syrran istället. Där bjöds det på en fantastisk promenad i solen och väldigt god mat. Kött och pommes. Kan det bli bättre?
Med tanke på att jag går in på en "diet" imorgon, där man inte får äta kött så passade det bra med kött idag (jag är en köttoman).

Tog mig en liten sväng på stan innan det. Var tvungen att köpa något så tråkigt som nya underkläder. Fy vad sånt suger! Känns på något sätt som "onödiga utgifter", men man kan ju inte gå med rumpan bar heller.
Plockade även på mig två nya tröjor. Behöver verkligen mer sånt i garderoben.
Av någon underlig anledning köper jag väldigt många linnen och tunna tröjor. Men väldigt sällan cardigan's eller tjocka tröjor. Så nu slog jag på stort och fick med mig hela två stycken!

Nu ska jag ta mig ett bad, och sen väntar lite plugg. Tjingtjing!


Kommentarer
Postat av: Valpen

Vad är detta?! inget kött?
Fick för mig att kött är både nyttigt och viktigt för kroppen :O

Anyway! Tur att du fick se solen i alla fall. Jag var hemma med sjukt "barn" jag så det var inte långa stunder i solen för mig haha.

Btw.. Benet ser ut att läka bra! Hoppas det "går" bra för det :)

/Valpen

2013-02-01 @ 08:48:51
URL: http://puppyeyes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0