Söndag

Nu är kärringen i mig på besök igen. Jävligt jobbigt det här alltså!
Jag fattar inte varför jag ska behöva bli som ett nervöst vrak varje gång jag ska göra nya saker.
För några år sen hade jag funderat ut en ursäkt till att inte behöva åka, känna mig nöjd med den för stunden och efteråt få samma typ av ångest för att jag inte åkt.
Men nu har jag bestämt mig för att strunta i kärringen. Herregud, det är ju ingenting farligt jag ska göra!!
Nej, spontanitet och äventyrlighet är roligt!

Igår blev det en riktig mys-lördag. Först var det kalas som stod för dörren. Mammas gubbe har fyllt år, så släkten kom förbi på lite fika. Första kalaset med Abbe också, mys!
Sen kom våra hundars ena valp på besök. Lilla Ellie, som inte är så liten längre...
Dagen avslutades med biomys tillsammans med Sanna. Jack Reacher fick det bli, och den var riktigt bra!
SF borde dock investera i nya stolar...

Nej, dags att ta tag i allt. Hej-svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0