Tisdag

Sådär, då var den dagen över.
I taxin in till skolan förut var jag så nervös att jag trodde jag skulle kräkas. Blev alldeles kallsvettig och illamående. Men det gick över efter ett tag, som tur var.

Klassen var faktiskt över förväntan. Vi är 15 stycken nu, men under nästa vecka kommer det fem till. Så det blir nog en härlig klass.

Jag antog att vi skulle ta det lugnt i början. Lära känna varandra osv innan allt drog igång på riktigt. OJ vad fel jag hade...
På schemat stod nämligen två grupparbeten och ett prov.
Det första grupparbetet var i svenskan. Det var lätt och gick fort, men det andra är lite värre. Det är i samhällskunskap och ska pågå i fyra veckor, och avslutas med en presentation inför klassen.
Provet var också lätt. Det var engelska, vilket jag har ganska lätt för (jobbigt om jag kuggar på provet nu...).

Fick även mitt personliga schema idag. Mycket nöjd med det! Torsdagar slutar jag 11.30 och fredagar 13.50. SKÖNT!

Nej, nu måste jag röra på mig lite. Annars är det jag som slumrar till här i soffan, och det vill jag inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0