Torsdag

Herregud vad jag mådde illa igår. Överallt snackas det om denna förbannade vinterkräksjuka, och det räcker med att höra ordet för mig så mår jag illa. Men, det är ju såklart bara psykiskt.
Tack vare att jag mådde illa och gick och la mig tidigt igår, så är jag hur utvilad som helst nu. Skönt!

Har en kort dag idag. Slutar 1130 men ska sitta kvar efter det och jobba en stund. Om två veckor ska vi redovisa ett grupparbete, så vi ska se till att få gjort lite kring det.

Idag ska jag äntligen fixa håret också! Frisören lär få klippa en hel del på topparna eftersom att det är så slitet. Men skit samma, nu ska jag få fräscht och snyggt hår igen!
Kanske kan visa er hur det blev, ikväll. Men bara kanske.

Dags att kliva upp ur värmen under täcket och starta igång dagen!
Ska jag våga lämna ena kryckan hemma idag?


Kommentarer
Postat av: Valpen

Har samma symptom med det psykiska faktiskt.. Så fort någon nämner att man är lite hängig blir jag helt yr i bollen.

Hoppas det gick bra att lämna ena kryckan!
Vill ju inte att du blir värre!

//Valpen

2013-01-17 @ 18:37:39
URL: http://puppyeyes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0