Torsdag igen

Åh jag köpte ett lypsyl idag som smakar godis! Är nog redan beroende tror jag...

Var på hos frissan förut och fixade håret. Själva klippningen är jag supernöjd med, men färgen är väl sådär... Ville få ombre, men det blev bara brunt. Så funderar på om jag ska ringa imorgon och säga att jag inte är nöjd, och se om dom kan hjälpa mig.
Det kostade ju ändå 1730kr, och för den summan tycker jag nog att man ska bli nöjd.

Köpte mig även ett par sköna canada snow. Så nu ska jag nog låsa in mina converse tills snön är borta (kanske inte, men man kan ju försöka).

Här kommer två bilder. Ena bilden visar mitt "ombrehår" VS så ombre ska se ut. Och den andra bilden visar mina nya skor.


Kommentarer
Postat av: Louise

Fina lockar, men som du skrev, ingen ombre-effekt, säg till dom.

2013-01-17 @ 20:26:22
URL: http://lolofication.blogg.se
Postat av: Pappa

Nästa gång du ska locka håret så ringer du till mej!!
Jag tar bara 1000:-
Jag har hårrullar!

2013-01-18 @ 20:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0