Äntligen!

Äntligen har jag ordentlig träningsvärk igen!! Var några dagar sen jag verkligen kände av träningen, så skönt att känna att det tar igen.

Var iväg till gymmet igår innan det var dags för kalas hos mamma. Tur var väl det, för jises vilka godsaker hon hade dukat fram. Mums!!
Efter kalaset väntade bio med Sanna. Vi såg filmen "Ego", som var huuur bra som helst!!! Martin Wallström är ju så jävulusiskt snygg. Ville äta upp honom typ. Sjunga kan han också!
Efter bion åkte vi hemåt, och herregud. Det var längesen jag skrattade så mycket. En del av träningsvärken i magen kommer garanterat ifrån allt skratt som blev!
Som ni ser hade jag en väldigt lugn och fin lördag. Precis som det ska vara! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0