Fredagsmys

Den här dagen har verkligen bara varig mys!
Knallade hem till Louise direkt efter skolan där det väntade en promenad (som tyvärr blev lite kort, då prinsen var lite ledsen) och god middag. Köpte även med oss lite godis hem, som jag till slut fick gömma för Louise för hon kände sig tjock (idiot!). Jobbigare blev det dock när hon nu några timmar senare blev sugen igen och skulle hitta påsen... HAHA!!!

Har gosat med prinsen i min famn nu i någon timma, så Louise får sova lite. Sååå mysigt. Han har både börjat "prata" och skratta nu, så ni kan ju bara tänka er hur mysigt jag har det!
Nu sover han dock som en stock i min famn, och bara han har vaknat och ätit så väntar en liten promenix igen. Skön start på helgen måste jag säga!!


Kommentarer
Postat av: Louise Teimar

Såååå mysigt att ha dig här! <3

2013-03-15 @ 18:52:07
URL: http://lolofication.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0