lilla elin

Nu är det ca en månad kvar i den här lägenheten. Tiden går så fort!! Krister och brorsan har i alla fall varit här idag och tömt sovrummet. SKÖNT! Nu är det bara lite småtjafs kvar där inne som typ kläder. Men det måste jag gå igenom innan vi kör iväg.
Imorgon är det dags för visning igen, så har skurat golven och fixat lite. Min rygg är i princip död efter att ha gått runt med både dammsugaren och skurmoppen. Men nu är det i alla fall gjort, så då slipper jag stressa med det imorgon efter skolan.
Måste säga att jag tajmade in allt väldigt bra, med tanke på att jag blev klar alldeles precis till fotbollen. FINT!
Så nu väntar en kopp te och fotboll, sen ska jag sooooooova!
 
Hittade förresten denna förut, det är en gammal journal. Hittade min vikt och längd där, och jag måste ju nästan skälla lite på mitt yngre jag.
Hur i helvete kunde jag gå runt och klaga på att jag var tjock?! Mitt BMI var ju för fan på 16,9, vilket betyder UNDERVIKT!! Tänk om man hade kunnat prata med den där osäkra lilla tjejen och säga att hon egentligen var alldeles för smal... Men det är lätt att vara efterklok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0