Smygstartar flytten

Idag börjar vi flytten, även om det är ett tag kvar till själva flytten. Men kan vara skönt att inte ta allt på en gång kände vi.
Och det belönade sig! Hittade massa roliga saker som jag helt glömt bort. En gammal skolkatalog och min väldigt professionella demo. Haha, inte!! Tackar till högre makter att jag aldrig skickade iväg den någonstans. Herregud vad dålig den var!
Skolkatalogen däremot var väldigt kul att hitta. Shit vad man har förändrats genom åren. Tur att jag kom på bättre tankar och sparade ut håret, för jag passar INTE i kort hår!

Vardagsrummet blev helt plötsligt jättetomt! Skönt, men som sagt, tomt. Ska bli spännande att se vad framtiden har att bjuda på för min del nu.

Trevlig lördag kompisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0