Äppelmos mellan öronen

Fy vad jag ångrar mig nu att jag inte lyssnade mer på de som sa åt mig att inte köpa en HP, för min dator suger arsle!!
Helt plötsligt får jag inte upp mina dokument på datorn, det vill säga mina arbeten. Så, nu har jag suttit i snart fem timmar med en enda inlämning. Är helt slut i huvudet så nu skiter jag faktiskt i de sista frågorna och gör dom under lunchen imorgon istället!

För att avsluta lite positivt då, så fick jag idag reda på att jag är en av två på skolan som får åka med till Berlin i oktober. Helt fantastiskt kul!! Har gått och hoppats på det ett tag nu men inte vågat prata om det riktigt, men nu så!! Nu är jag klar för att åka! Det är ett hälsoprojekt mellan nio länder som denna gången kommer att vara i Tyskland. Såååå kul!!!
Fick ett annat positivt besked idag också, men det håller jag nog på lite till tror jag!
Fan, det går bra nu känner jag (om man bortser från min idiot till dator...)!

Sov så gott kompisar, imorgon är en annan dag!


Kommentarer
Postat av: PuppyBrain

Vad har du köpt för något konstigt :O

2013-05-22 @ 00:26:35
URL: http://puppybrain.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0