Gamla människor hit och dit.

Idag var jag ute och sprang för första gången i år, och jag måste säga att det gick oväntat lätt!
Med tanke på att det regnade så otroligt mycket så vågade jag inte ha med mig mobilen, och kunde alltså inte registrera turen med runkeeper. Men jag sökte i GPSen nu och såg att det blev 5 km totalt. Det trodde jag faktiskt inte! Skönt ändå att veta att jag klarar 5 km, så jag inte dör under vårruset, hehe!!
Är sjukt pepp på att springa imorgon igen, men jag får se vad kroppen säger när jag vaknar... Är redan stel som en 80-åring i låren! Haha!
 
Dags att sova nu, imorgon väntar kalas uppe hos pappsen som fyllde hela 47 år igår!!! Det är inte långt kvar till 50 nu, hörru ;)

Kommentarer
Postat av: pappa

1090Dagar!! kvar! Känns som det är ett tag kvar. ;)

2013-05-13 @ 12:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0