Maj maj måne, jag kan lura dig till skåne!

Jahaja... Det här var ju inte igår precis, men ni hittar hit ändå ser jag. Måste vara spännande att läsa samma inlägg varje dag, hehehe!
 
New york resan har blivit flyttat, så vi åker den 4/8 iställer för 29/8. Mycket bra tycker jag!
Det blev så för att det planet vi skulle ha åkt med inte har fått tillstånd till att lyfta, så vi fick välja mellan att byta datum, få pengarna tillbaka eller flyga med ett mindre och sämre plan. Valet blev ganska så självklart för vår del då!
Så, nu är det bara 94 dagar kvar tills vi åker. KUL!!
 
Kikade lite i kalendern förut och såg att månaden är ganska så full. Det är någonting kul varje vecka faktiskt, vill ni se? Ja, klart ni vill. Dum fråga faktiskt...
 
4/5 - Inflyttningsfest hos Sara
6/5 - Passa prinsen Abbe
9-10/5 - LEDIG
16/5 - Bokmässa
18/5 - Mysmiddag med familjen
25/5 - Namnfest för prinsen
26-27/5 - Stockholm och pink med Sanna
30/5 - Temadag i skolan
 
Som ni ser så bjuder Maj på en hel del spännande saker! Något roligt som jag inte skrev med är att jag äääääntligen ska dra igång med träningen igen. Har ju varit sjuk nu ett tag, så har inte kunnat träna. Och innan det strulade foten, men nu jäklar. Nu ska jag komma in i rutinerna igen, på riktigt!
Så imorgon ska jag iväg för första gången på typ... TRE VECKOR?! Har det verkligen gått så lång tid?? Fan vad hemskt! SKÄRPNING TEIMAR!
 
Nu ska jag gå och dansa lite. Eller, i alla fall sitta i soffan och se på Let's dance.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0