Vecka 21

Oj vilken rolig helg jag har att se fram emot!! Se här:

Fredag: Följa med pappa och kolla på ny bil samt köpa ny telefon till honom. Baka med Louise inför namnfesten på lördag. Träffa fina Sara och ta något glas eller två!

Lördag: namnfest för älskade prinsen, där jag även ska framföra en liten sång tillsammans med Ingrid!

Söndag: Stockholm med fina Sanna! Shopping på dagen och konsert på kvällen, vi ska se p!nk. Och nästan bäst av allt, sova på hotell!

Guuuud vad jag vill ha helg nu!! Som tur är så är det inte lång tid kvar. Imorgon väntar bara en kort skoldag och ett möte vid två, och sen är det fredag!
Sa jag att jag är på bra humör? ;)


Kommentarer
Postat av: Louise

Woho! Kommer bli superduper :D

2013-05-22 @ 22:51:10
URL: http://lolofication.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0