2013-11-23

Nu börjar jag bli människa igen efter att kroppen och humöret varit väldigt mycket upp och ner. Har faktiskt lite dåligt samvete över att jag fullständigt bröt ihop framför Kent i torsdags, men det blir väl så ibland antar jag.
 
Igår blev jag bjuden på fantastiskt god mat hemma hos Sanna. Hon är allt en riktig stjärna i köket den där, uh vad gott det var! Kvällen avslutades i soffan framför idol och en film. Perfekt! På tal om idol, jag fattar inte hur småtjejerna röstar i idol alltså. Hur kan en snubbe som Kevin gå vidare? Han ser lortig ut, har världens fulaste käft och sjunger som en kratta. Förstår inte hur en snubbe som Jens kunde åka ut igår. Hans röst är ju helt jäkla fantastiskt, nästan så jag blir lite kär faktiskt. Men jag antar att det var bra att han åkte ut, för vinnarna av idol blir ju aldrig någonting ändå!
 
Annars då? Huvudet skriker "gå och lägg dig", men jag orkar fan inte ligga i sängen mer. Så idag får det bli städning, och kanske plocka fram lite julsaker. Är sugen på att möblera om, men vet inte hur jag vill ha det riktigt. Får se om jag kommer fram till något bra.
 
Förresten, kan ni fatta att det är jul om en månad?! Om exakt en månad får man gå och lägga sig med den där sköna känslan av att när man vaknar upp är det julafton. Helt galet hur snabbt ett år kan gå ibland!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0