2013

Hur svårt kan det egentligen vara att hitta saker??! Mina böcker var borta ett tag, men dom hittade jag igår (äntligen!). Min notpärm kan jag dock inte hitta någonstans! Har gått igenom alla kartonger hos mamma, men den finns inte. Ändå har både jag och mamma för oss att vi nyss sett den... Tråkigt om alla noter är borta! Men det där löser sig säkert.

Det märks i både kropp och själ att året går mot sitt slut. Känner mig alldeles färdig med 2013 nu faktiskt. Även om det på vissa sätt har varit mitt bästa år hittills, så har det på andra sätt varit det värsta någonsin. Man skulle kunna säga att det har varit ett år med väldigt höga toppar och väldigt djupa dalar. Men, jag har lärt mig en väldig massa om både mig själv och andra, och det är ju positivt!

Man kanske skulle knåpa ihop en lista över vad som hänt under året... Någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0