Då vs nu, YEY!!

Jag skrev ju för några dagar sedan att jag nu äntligen är nöjd, och framförallt stolt över min kropp. Och nu tänkte jag visa varför.
Bilderna där jag står i helsvarta underkläder är tagna idag, alldeles nyss, och dom andra två bilderna är tagna för ungefär 6 månader sen.

Tänk vad lite träning och byte av livsstil kan göra med en kropp!
Jag har fortfarande kvar mina kära "Teimar kurvor", och dom lär jag aldrig bli av med, hur mycket jag än tränar.
Det är inte bara fysiskt jag har förändrats, jag har även blivit mycket starkare i mig själv. Vågar säga ifrån extremt mycket mer än jag gjorde förr, även om jag har en bit kvar där.
Jag känner mig också mycket gladare nu, men det hänger ju garanterat ihop med att jag är tryggare i min kropp.
Fy vad skönt det känns att faktiskt se förändringen svart på vitt ibland! YEY!!!💪
Nu är det bara att fortsätta på denna vägen, än är jag inte helt klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0