Dubbeltäcke är bäst!

Idag blev det en roadtrip till charlottenberg med pappa, Barbro och Majlis. Det bjöds på god mat av Irma och Bengt, och lite shopping. Det har precis öppnat ett nytt köpcenter där, som vi självklart ville kolla in. Inte många affärer alls egentligen, men en affär var i stil med Ullared, fast mycket mindre naturligtvis. Där fanns allt man kunde tänka sig, och lite till. Tyvärr blev det bara en snabb titt genom den, men några grejer hann självklart slinka med i korgen.
Annars har det varit en väldigt avslappnad och skön dag här uppe hos lilla pappsen. Jag har nästan längtat upp till rummet där jag sover, för jag sover under ett dubbeltäcke, i en av världens skönaste sängar. Har försökt flirtat till mig den här sängen flera gånger utan att lyckas... Och att sova med ett dubbeltäcke kan vara det skönaste och mysigaste som finns!! Ska lätt köpa mig ett eget. 

Imorgon väntar hemgång, men innan det ska jag spendera dagen här. Ska få testa pappas nyaste leksak, en fyrhjuling. Kan tänka mig att det lär vara som att köra snöskoter, och det vet jag ju hur man gör, så detta ska nog gå kanon!

För att gå över på någonting helt annat så letar jag efter en fin sängstomme till min säng, men jag kan verkligen inte hitta någon jag tycker om... Det verkar ju knappt finnas några längre heller, det finns bara massa huvudgavlar. Men jag är ute efter en sängstomme MED en snygg huvudgavel. Kanske får snickra ihop en egen tillslut (läs: pappa får snickra ihop).

Dags att släcka lampan och bulla in mig i det stora täcket. Sov så gott kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0