!

Jag trodde verkligen att jag hade kommit över det. Inte glömt det, för det lär jag aldrig göra, men i alla fall lärt mig hantera det. Som sagt, jag trodde det... På grund av andra omständigheter trillade jag in på ämnet tidigare idag, jag sa inte många ord om det, men tydligen räckte det lilla.
Hela den här kvällen har blivit skit. Jag blir så arg på mig själv, för jag borde inte bli så jäkla ledsen över det längre. Istället borde jag försöka se det positiva, men det är svårt. 
Jag tog fram en bok förut och tänkte lägga mig och läsa, men det räckte med att jag läste första sidan, så var tårarna igång igen. Jag kan inte ena läsa en jävla bok. Hur sjukt är det inte?!
Blä blä blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0