Måndag hela veckan

Då var det dags för vardag igen alltså. Veckan börjar med en mjukstart, som vanligt. Jag börjar nämligen inte förrän 12.30, vilket verkligen satt fint idag! Mitt huvud känns som fetvadd och halsen bränner. Trodde jag skulle hinna bli av med min lilla förkylning innan det var dags för plugg igen, men icke! Får helt enkelt knapra Alvedon tills jag är på fötterna igen. Mycket till sömn blev det inte i natt heller. Varför vet jag egentligen inte, jag var hur trött som helst, men kunde inte riktigt komma till ro. Att det blåste och regnade full storm ute gjorde väl inte direkt saken bättre.
Det är i dom här stunderna jag verkligen saknar att ha badkar!!!

Imorgon väntar en stor inlämning, och jag känner mig inte alls klar. Så jag lär få sitta hela kvällen/natten med den skiten...

Nu ska jag försöka vila lite innan det är dags att dra sig vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0