Mardrömmar och helgen.

Jag får snart psykbryt!! Nu har jag sovit dåligt hur länge som helst. Vaknar femtioelva gånger per natt, helst kallsvettig eller full i tårar av någon mardröm. Detta är helt sjukt! Jag som alltid sovit som en stock på nätterna, inte ens vaknat om mobilen som ligger precis vid mitt öra ringer. Men nu, nu vaknar jag av minsta lilla. Börjar bli lite jobbigt att aldrig få vara helt utvilad när jag vaknar.

Det är redan onsdag, alltså mitt i veckan. Knäppt att det går så fort ibland! På fredag åker jag upp till kära pappa för att spendera helgen. Det var ett bra tag sen jag sov över där nu, och jag känner att det ska bli väldigt skönt. Få en paus i allt som händer och bara mysa med pappa och Barbro. Ska bannemej testa pappas nya leksak också, en fyrhjuling, om jag vågar...
Kommer garanterat kännas tomt att vara där uppe utan en liten Bubba som springer runt och busar, men han har det nog bättre nu, i hundhimlen.

Dags att hoppa in i duschen och tvätta bort nattens mardröm. Ha en trevlig dag kompisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0