Som att leva i en mardröm

Usch vilken jobbig natt det här blev. Har vaknat femtioelva gånger och drömt massa konstiga saker, bland annat att jag gick naken på torget och att det började brinna i min väska...(?)

Idag har jag bestämt mig för att det är dags att rycka upp mig själv. Att gå och vara ledsen över någonting som ändå inte kommer förändras är ju ganska meningslöst egentligen, så idag ska jag vara mitt glada jag igen. Den Elin som jag alltid får komplimanger för att hon sprider sån glädje. Henne ska jag vara idag!

Det blir en kort dag i skolan, 0830-1130, vilket känns väldigt skönt. Känner att jag har tappat plugglusten en aning, så det kan vara bra att inte köra på allt för hårt då. Ikväll väntar härlig "sannatid". Det är fantastiskt skönt att ha vänner man kan vara 100% ärlig med alltså, och som förstår en utan att man kanske behöver bokstavera varendaste liten grej.
Vi ska i alla fall åka på auktionen i Edsvalla. Får se om vi får med oss någonting därifrån. Jag har nämligen en känsla av att det lär vara tjockt med folk idag... Men det märks!
Dags att hoppa upp ur sängen och in i duschen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0