Bright eyes.

Tja tja bloggen (förlåt, jag var tvungen...)!
Den här helgen har verkligen varit hur lyckas som helst!

I fredags blev det en tur till bergvik för att inhandla lördagens käk osv. Kvällen spenderades med fina Sanna på Taj Mahal. Ingen av oss hade käkat där innan, så vi vart positivt överraskade. Bra personal och extremt god mat!
I lördags var det dags för party för Sanna. Allt kändes kanoners innan, jag hade på mig världens coolaste och snyggaste outfit och kände att jag verkligen hade lyckats!! Men, vad händer då tror ni? Jo, jag drar självklart en vurpa och blir både blöt och lerig. PERFEKT! Det var bara till att traska hemåt igen och byta till andra kläder...
Men lördagen blev hur som helst väldigt bra ändå! Förfesten vart hur lyckad som helst, krogen mindre lyckad, men det räddades upp ändå kan man säga!!
I går, söndag, sov jag bort halva dagen typ. Fast det gjorde mig inte så mycket om jag ska vara ärlig.
Vid fyra kom Sanna hit för att snacka igenom lördagens bravader och käka fyllekäk. Maten var kass, men jag tror inte att någon av oss egentligen brydde sig om att kebabköttet var bränt. Allt går ner på bakfyllan!
Runt halv sex mötte vi upp syrran vid välsviken för lite shopping. Jag kom hem med en ny tröja och två par raggsockor. Inte illa!

Nu kör jag på en hel veckas ledighet, så jävla gött!! Önskar dock att fönsterfixarna i grannlägenheten kunde ta sovmorgon, och börja lite senare än sju.. Men jag antar att jag får sova när jag dör istället.
Dags att ta tag i dagen, och fortsätta vika tvätten som jag gav upp med igårkväll...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0