Lasagne, datortomografi och en stor skopa tur!

Med tanke på att jag inte alls kan laga mat, så blir jag lika förvånad varje gång jag lyckas med en rätt. Idag lyckades jag gojsa ihop en alldeles fantastiskt god lasagne. Helt galet vad jag blev stolt över mig själv!!

Ska strax rulla iväg mot sjukhuset för en härlig datortomografi(suck!). Tänk om den här skiten kunde ta slut snart alltså, det vore faktiskt helt underbart.

Efter sjukan blir det en snabbis till Ikea för att köpa ett nytt soffbord. Fick psykbryt på mitt lilla brickbord, så just nu använder jag min hallkista som bord... Haha! 
Annars idag då? Tänkte försöka mig på att baka någonting sen om jag inte kommer hem alldeles försent. Fast kanske borde jag låta bli. Med tanke på att matlagningen gick så bra förut så kanske jag har förbrukat min tur och bränner ner köket sen istället... Äh, jag vill ändå ha ett nytt snyggt kök, så det gör nog inte så mycket ;)

Dags att göra mig klar och sen dra mot sjukhuset. ÖNSKA MIG LYCKA TILL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0