Min fina kille

Idag ringde klockan tidigare än normalt på en lördag. Jag skulle nämligen passa prinsen, då hans mamma jobbade och pappa var på innebandycup. Så nu har jag precis kommit hem från en helt fantastisk dag med världens bästa kille!
Jag har fått hur många Abbe-pussar som helst, massa härliga skratt och en skön promenad ute i det fina. Bra lördag om du frågar mig!

Vi traskade bort till norra fältet efter lunch för att heja på alla duktiga i tjurruset, men det tog sån tid för dom att ta sig runt i år, så vi gick redan innan Veronica kommit i mål. Synd sa Abbe som ville kramas! Men det kommer fler gånger.
När Louise hade slutat mötte hon upp oss för att gå och handla. Det fick bli tacos till middag, mums! Och massa godis till efterrätt.

Tack för idag världens finaste kille!


Kommentarer
Postat av: Albin

Tack själv världens bästa moster!

Svar: :-* <3
Elin Teimar

2013-09-14 @ 20:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0